- Zakelijke kerstkaarten
- Kerstkaarten voor particulieren
- Partners
- Klantbeoordelingen
- Algemene voorwaarden
- Winnaar Thuiswinkel Awards
- Wie zijn wij?
- Opmaakservice
- Drukkerij kerstkaarten
- Hoe werkt onze website?
- Referenties
- Cookiebeleid
- Privacybeleid
Populaire branches
Populaire thema's
Klantbeoordelingen
Wat vinden onze klanten van onze websites en onze dienstverlening?
Hieronder vindt u gegarandeerd echte meningen, verzameld door eKomi.
03-07-2016 - 22:14:57
alles was prima, alleen jammer dat we week moesten wachten
03-07-2016 - 22:12:15
Snelle levering, duidelijke en vriendelijke communicatie.
Mooie kaarten ook van goede kwaliteit.
02-07-2016 - 15:14:33
De keuze aan kaartjes is enorm! Fijne site om door de bomen het bos te kunnen zien.
Klantenservice is heel goed bereikbaar en behulpzaam.
Ik had mijn kaartjes nog niet besteld en wilde het aantal veranderen, dit werd een nabestelling wat ik overdreven vond, omdat het kaartje nog niet naar de drukker was. Extra kosten voor ons dus. Bedrijf is zuinig met kortingen.
Service, site, keuze is 4 sterren, maar ik vond het duur tov andere sites, dus daarom kom ik uit op 3 sterren.
02-07-2016 - 13:32:30
Wederom een goede en erg snelle service gekregen bij onze bestelling. Zeer tevreden over het resultaat!
02-07-2016 - 10:36:47
We hadden 6 misdrukken tussen onze kaarten. Deze zijn door geboortekaartjes.nl met spoed nagedrukt en geleverd!
Leesproef zeer netjes, kaarten goed bedrukt.
02-07-2016 - 09:20:29
Super service! Bestelling is snel afgehandeld en de kaarten zagen er prachtig uit. Wij zijn zeer tevreden klanten.
01-07-2016 - 19:18:50
Bestelling ging vlekkeloos, proefdruk-correcties waren snel, alhoewel niet altijd naar aanwijzingen, maar dat werd meteen de volgende keer gecorrigeerd. Ik had 2 bestellingen en nadat ik had aangegeven dat ik beide snel wilde hebben, kreeg ik alles in een pakket toegestuurd (snel ook!).
Het enigste jammere vind ik de verzendkosten: omdat ik in het buitenland woon, betaalde ik 2x 22 verzendkosten (2 bestellingen) en er was maar een pakket. Daar heb ik wel het idee dat ik teveel betaald heb. Daarvoor een ster minder.
01-07-2016 - 16:57:54
Snelle en goede service.
Alles top gegaan.
Zeer tevreden.
01-07-2016 - 16:56:41
Super geregeld. Na de geboorte gebeld. De volgende dag in huis.
30-06-2016 - 04:20:45
Positieve reacties gekregen op ons kaartje. Service was dik in orde!
29-06-2016 - 09:41:05
Kaart is precies geworden zoals ik hem in gedachte had.
Ik had ze de volgende dag al in huis.
29-06-2016 - 07:31:39
Tevreden, snelle service en alles snel en correct afgehandeld
28-06-2016 - 14:06:39
Mooie kaartjes en goede kwaliteit. Tijdens het bestellen vond ik de procedure voor de proefdruk niet duidelijk, maar tijdens een kort telefoongesprek is dat helder uitgelegd. Dat mag van mij wat duidelijker op de website. Verder is de service prima en krijg ik echt het gevoel door mensen te zijn geholpen en geen automatisch proces door de computer.
28-06-2016 - 13:10:17
Bij de bestelling was het onduidelijk hoe en wanneer er moest betaald worden, daardoor is de levering een beetje later doorgekomen. Anders waren de kaarten zeker een succes
28-06-2016 - 07:00:37
Goede presentatie en correcte afhandeling. compliment!
27-06-2016 - 23:11:07
Receiving envelops in advance was nice. I was also impressed with reaction speed of staff. I did not like that I could not modify the text/picture online.
27-06-2016 - 20:53:05
Superleuk kaartje en hele positieve reacties.
Alleen was de verzendtijd wat onduidelijk, duurde langer dan gedacht doordat ik pas startte met bestellen na geboorte.,Bedankt voor uw positieve reactie. Op onze website proberen we op verschillende plekken, waaronder informatiepagina's over onze werkwijze en levertijden, aan te raden altijd voor de geboorte te bestellen
27-06-2016 - 18:37:41
Snelle en goede service! Aanpassingen worden snel verwerkt en ook qua levering toppie!
26-06-2016 - 14:58:43
Prima service! Snel antwoord op vragen! Een aanrader!
26-06-2016 - 09:50:24
De kaartjes zelf waren goed, maar de service en de website zijn dramatisch. Ooit hadden wij al eens bij La Carte besteld, maar we wisten het wachtwoord niet meer. Dus dachten we gewoon zonder account als gast te bestellen. Maar indien er ooit iemand op jouw adres heeft besteld (de vorige bewoners, of jijzelf) dan kan er alleen nog maar met dat account worden besteld. Weet je het wachtwoord niet meer (of ben je van email adres verandered, of was het dus het account van je voorgangers) dan dien je te bellen. Hebben we gedaan en na 9 (!) minuten kregen we iemand aan de lijn!! Geen sorry voor het lange wachten, alleen het is druk. Daarna bleek bij het bestellen dat de kaartjes weliswaar de prijs hebben die ze offreren, maar je betaalt ook nog 50 extra drukkosten en DAT staat nou net nergens vermeld. Regelrechte oplichting dus. Mijn aanbeveling: koop je kaartjes elders.,Beste KLant,
U heeft een kritische opmerking geplaatst over onze service. Wij danken u voor deze opmerking want alleen zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Wij vinden het erg jammer dat u een problemen heeft gehad met onze account-procedure. Voor ons is het van belang dat er 1 account per adres is dit is veiliger en er ontstaan zo geen misverstanden in de communicatie en het verzenden van de goederen.
De prijzen zijn transparant op onze site. We hebben altijd een prijs per kaart en een prijs voor het drukken van de kaarten.
KLanten kunnen de kaarten namelijk ook onbedrukt bestellen. Tijdens het orienteren en tijdens het bestellen ziet u meerdere malen de prijs. Ook na de bestelling hoeft u nog niets te betalen u ontvangt altijd eerst een orderbevestiging en kunt u uw order daarna nog kostenloos annuleren.
Wij vinden het fijn dat de kaarten goed zijn en zullen blijven zoeken naar verbeteringen op onze sites.
25-06-2016 - 10:46:06
Mooie kaarten en goede service!
24-06-2016 - 16:25:07
Heel mooi in orde en snelle levering. Alleen beetje jammer dat rekkertjes ervoor zorgen dat enveloppen beetje 'geplooid' zijn.
Mooie prijs-kwaliteit!
23-06-2016 - 10:39:58
nette en snelle service.
Betaling moet je zelf aan denken en moet 2 weken van te voren. dat vind ik een min punt.,Bedankt voor uw reactie. Uiteraard moet u zelf denken aan de betaling, deze kunnen wij helaas niet voor u doen ;-)
Er wordt alleen nergens gezegd dat dit 2 weken van tevoren moet geboren.
Wat ons betreft mag u de betaling ook pas doen ná de geboorte. Wij dienen alleen de betaling binnen te hebben voordat de kaarten worden gedrukt
21-06-2016 - 18:04:35
Veel persoonlijk geholpen
Programma niet erg gebruiksvriendelijk
21-06-2016 - 15:51:52
Top service, snelle levering en bovenal vriendelijk personeel.
Een echte aanrader!
21-06-2016 - 14:15:47
Super goede servicen.
Heel tevreden over onze huwelijks uitnodigingen!
20-06-2016 - 20:01:39
Zeer nette afhandeling. Ook na verandering van de tekst, dit was aangepast in zeer korte tijd zonder veel moeite.
19-06-2016 - 15:49:30
Fantastisch geholpen! Leesproef snel op internet en meerdere aanpassingen gedaan zonder problemen!! Zeer tevreden
19-06-2016 - 07:04:50
Zeer goede en snelle service! Denken ook met je mee
18-06-2016 - 19:01:56
goede en vlotte service